badge.pack.js">

lycka

Nu har vi hittat en underbar lägenhet! Whey!!! Låt den blir vår!!
 

För 2 veckor sen efter att ha kikat på en hemskt lägenhet sprang Danni och jag på en spansk kille som började prata med oss. Det visade sig att denna pojk känner en fastighetsmäklare som han kunde höra med om han hade något bra till oss. Hur ofta händer detta? Skrev upp mitt nummer och namn på en vinflaska påse och garvade lite för mig själv. 2 veckor senare alltså igår fick jag ett mess. "Hi Bella, its Alfredo! The guy from the apartment, remember?" Haha inte direkt men efter några sms kom jag under fund med vem de va ;) Vi träffade denna Alfredo idag vilket är en riktigt trevlig kille och tillsammans med fastighetsmäklaren visade de oss en perfekt lägenhet!! Röd dörr, jättehögt i tak, en liten trappa upp till ett loft där sängen är, litet kök och badrum men stort vardagsrum! Perfekt för 2!! Kostar 500euro i månaden +el/internet. värt! Nämde jag att den ligger 2min från jobbet med!! LYCKA! Han ska möblera om lägenheten lite så vi ska slå honom en pling till helgen så vi kan kika på lägenheten igen. Vill vi då ha den och har med depositionen tror jag nästan säkert att den är vår! Ska höra med honom om han kan fixa en bedsoffa till oss så vi kan få massa sällskap hemifrån Sverige!
 
Vaknade nämligen av ett txt imorse där de stod att Sara Both min kära NZ brutta kommer hit i Augusti för att hälsa på :D Galet kul!! Knasigt hur vi bara har träffat varanndra i 6 veckor i hela våra långa liv, inte setts på 1½år men ändå känns som en av mina närmast vänner. Kuljul! <3
 

Nu blir det spagetti och Bolognese och slappa. Ledig idag vilket är trist mysko nog. Uttråkad, menmen. Thats life!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Tobias

Härligt! Kul för Er med lägenheten! :D

2012-06-26 @ 21:26:02
Postat av: Bella

Tack!! :)

2012-06-26 @ 21:28:08
Postat av: Eva-Lena

Bedsoffa Bella! Har du lagt om halva språket nu eller.... Bäddsoffa heter det ju :-)
Puss

2012-06-27 @ 08:39:11
Postat av: Bella

Haha justfan :p ops!! Haha!

2012-06-27 @ 09:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0