badge.pack.js">

Morgonpigg ;D

För första gången på länge är jag uppe tidigt! Eller tidigt och tidigt kl.10 dock men ändå :P Igår sov jag och Tina till 14. 45 och dagen innan till 14.00. Illa!! Haha vänt på dyngnet totalt xD Men idag blev det ändring på det.... Min så kallade inneboende flicka Tina for till Småland imorse för att gratta faster. Det var tack vare henne jag kom upp ur sängen så pass tidigt.

Skön morgon. Satt och åt frukost i sängen samtidigt som jag kollade på reprisen av damernas " natthandboll" den spelades 04.45 om jag inte minns rätt, men då kollade vi på One tree hill istället. SVERIGE - UNGERN. Förlust :/ men inte med många bollar... Vi kommer igen!!! OS i sig tycker jag är grymt kul att det har börjat. Bella nämligen ääälskar sprot ;D Kommer sitta klistrad varje natt framför tv:n  pga av OS. Haha xD Såå bra :D speciellt friidrotten och handbollen! mmm ett bra OS känner jag på mig att det blir. Go sverige! :D

Vad gör jag annars idag då? Hmm ingen aning faktis. Har ändrat min blogg lite för er som kanske inte såg det. Grymt svårt men det gick efter ett tag :P Kunde dock inte sätta dit bilder över sidan. Någon som kan? Hjälp behövs xD
Är det någon som inte har något att göra idag eller ikväll, hör bara av er ;P någon jag känner dock....



roligt nyhet; gullungen Hedvig har äntligen flyttat hem till stan igen! Hon har nämligen nästan spenderat hela sommarn på landet! Sista veckan <3





Senast har vi varit med FredriK och Oscar igen. Ena dagen blev det skräckfilm med söta rädda Heddan  :P och andra dagen blev det spel/ film kväll igen :) mer skratt och glada miner! Jag och Tina äger på spel säger jag bara! Helt oslagbara, killarna hade ingen chans emot oss xD Hihi....
Ena dagen när Tina och jag skulle cykla hem dock, spöregnade det ute. Jag säger bara det fanns inte ett ända klädesplagg på mig som INTE blev blött! Haha, så ut som en dränkt hare xD

 Hihi, söta Oscar med Kaninöron

Nej men nu har jag inte mycket mer för mig. borde kanske börja fixa iordning i huset eftersom morsan kommer hem imorgon kväll efter 10 dagars resa :P film blir det nog iaf :P

Hade fint på er alla! PUSSPUSS <3

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Fredrik stavas med K å inte CK ;)

2008-08-09 @ 15:42:33
Postat av: Anonym

Bättre så? ;P

2008-08-09 @ 15:50:39
Postat av: F

MKT ;)

2008-08-24 @ 17:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0